محصولات

نرده شیشه‌ای

نرده شیشه‌ای

اگر به دنبال یک سیستم نرده جدید برای داخل یا خارج خانه خود هستید، نرده شیشه‌ای گزینه‌ی مناسبی است. نرده‌های شیشه‌ای نه‌تنها بسیار جذاب هستند، بلکه منافع زیاد دیگری دارند که در ادامه خواهد آمد:

نرده‌های شیشه‌ای چه هستند؟

نرده‌ی شیشه‌ای گونه‌ای از نرده است که جهت ایجاد مانع و یا حصار مورداستفاده قرار می‌گیرد. نرده‌های شیشه‌ای می‌توانند قاب‌دار کامل، نیمه قاب‌دار و یا بدون قاب باشند. این نرده‌ها می‌توانند از انواع مختلف شیشه مانند شیشه‌ی ساده، شیشه‌ی ایمنی،شیشه‌ی سازه‌ای و شیشه‌های نقش دار، خم و یا مات ساخته شوند.

نرده شیشه‌ای

 

 

 

 


استفاده از نرده‌های شیشه‌ای در خانه‌ها

نرده‌های شیشه‌ای بسیار کاربردی هستند و می‌توانند در هرجایی از خانه که نرده‌ای سنتی به کار می‌رود، مورداستفاده قرار گیرند.از نرده‌های شیشه‌ای در محل‌های زیر استفاده می‌شود:

راه‌پله: نرده‌های شیشه‌ای در راه‌پله‌ها فوق‌العاده به نظر می‌رسند و به راه‌پله‌ی شما نمایی شناور می‌بخشند. برای ایمنی بیشتر بر روی نرده‌های شیشه‌ای ریل نصب می‌شود و نرده‌های شیشه‌ای می‌توانند در راه‌پله‌های داخلی و خارجی مورداستفاده قرار بگیرند.

بالکن‌ها: نرده‌های شیشه‌ای مانع مناسبی در اطراف بالکن شما ایجاد می‌کنند.زیبایی استفاده از نرده‌ی شیشه‌ای در اطراف بالکن این است که دید شما مختل نمی‌شود و بالکن شما بزرگ‌تر و بازتر به نظر خواهد رسید.

حصار استخرها: محل دیگری که نرده‌های شیشه‌ای می‌توانند مورداستفاده قرار گیرند، پیرامون استخرها است. نرده‌ها مانعی شفاف فراهم می‌کنند که کاملاً با همه‌ی ضوابط هم‌خوانی دارند، پس دیگر لازم نیست که نگران افتادن خردسالان خود به داخل استخر باشید. علاوه بر آن در هر کجایی از خانه و یا باغ خود باشید، زیبایی کامل استخر و آب قابل‌مشاهده خواهد بود.

نرده شیشه‌ای

 

 

 

 

چرا نرده‌های شیشه‌ای انتخاب خوبی هستند؟

به چند دلیل نرده‌های شیشه‌ای انتخاب خوبی هستند. شاید مهم‌ترین و اصلی‌ترین دلیل محبوبیت نرده‌های شیشه‌ای شفافیت آن‌هاست که بدین معنی است که هنگامی‌که نصب می‌شوند دید شما از بین نمی‌رود.برای افراد مهم است که بتوانند اطراف خود را که ممکن است باغ و یا استخرشان و یا چشم‌اندازی از ساحل، جنگل و یا کوه‌های فرادست باشد را ببینند. نرده‌های شیشه‌ای در طراحی بسیار کاربردی هستند و در قالب‌ها، رنگ‌ها و بافت‌های متنوع وجود دارند.

علاوه بر جذابیت، نرده‌های شیشه‌ای بسیار ایمن هستند که بدین خاطر است که با استفاده از شیشه ایمنی ضخیم ساخته می‌شوند که شکستن آن بسیار سخت است. در موارد نادر که شیشه می‌شکند، تکه شیشه‌های تیز به وجود نمی‌آید. ایمنی و دوام این شیشه‌ها آن‌ها را برای محل‌هایی که قرار است بچه‌ها در آنجا باشند، بسیار ایده آل می‌سازد.

نرده‌های شیشه‌ای بادوام‌اند و ازآنجاکه ملحقاتی که این نرده‌ها را در محل نگه می‌دارند از فولاد ضدزنگ و یا آلومینیوم ساخته می‌شوند، هزینه تعمیر بسیار کمی دارند. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که نرده‌ها را گهگاه تمیز کنید.