محصولات

درب‌های اتوماتیک

درب‌های اتوماتیک

این شرکت درزمینه‌ی درب‌های اتوماتیک همکار شرکت متاکسدور ترکیه است. درب‌های اتوماتیک متاکسدور در پنج نوع عمده عرضه می‌شوند: درب‌های ریوالوینگ، درب‌های اسلایدینگ، درب‌های بیمارستانی، درب‌های اسلایدینگ خم و درب بازکن‌ها.

درب‌های اتوماتیک متاکسدور مدت‌هاست که با به‌کارگیری موتورهای جریان مستقیم دانکر آلمانی کار می‌کنند. موتورهای دانکر با سامانه‌های قدرتمند و باکیفیت خود باعث حرکت عالی بال متحرک می‌شوند، بی‌صدا هستند و با عملکرد خود برتری خود را ثابت می‌نمایند.

درب‌های ریوالوینگ این شرکت بر سه نوع است: درب ریوالوینگ استاندارد، درب ریوالوینگ شیشه‌ای، درب ریوالوینگ اتوماتیک گراند.

درب MR30/SA از نوع درب ریوالوینگ استاندارد است که بهره‌وری انرژی، عایق بودن (حرارتی، صوتی، گردوخاک و غیره) و ظاهری عالی را برای تکمیل ساختمان شما در حدود فنی و معماری موجود ارائه می‌نماید.

 


این درب دارای مکانیسم روو مستر است که جریان نرم و دوام بالا را با دیگر مزایای مربوط به درب‌های ریوالوینگ درمی‌آمیزد. این درب ساختاری ویژه از آلومینیوم و شیشه است. با استفاده از قطعات الکترونیکی باکیفیت، بهره‌وری انرژی با جریان نرم در این درب ترکیب می‌شود تا به تمام نیازهای ورودی شما پاسخ داده شود. طراحی شیک و چیدمان‌های مختلف، نمای ساختمان شما را تکمیل می‌کند و ورودی آرامش‌بخش و با طراوتی را برای شما فراهم می‌کند.

سری متاکسدور MR30/SMدرب‌های ریوالوینگ دستی استاندارد هستند که برای ورودی‌هایی که دوام و به‌صرفه بودن بیشترین اهمیت را دارند، مورداستفاده قرار می‌گیرند. این درب‌ها سیستم‌های خوش ساختی از آلومینیوم و شیشه هستند که در عین کارایی بالا از ساختمان شما در برابر اثرات خارجی متعدد محافظت می‌نمایند.

اگر نیاز به ورودی به‌صرفه‌ای دارید که طراحی خارجی ساختمان شما را تکمیل کند MR30/SMبرای شما ساخته‌شده است.

درب MGL30/M درب ریوالوینگ شیشه‌ای است که به‌صورت کامل از شیشه و کمترین مقدار پروفیل فولاد ساخته‌شده است. این درب به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که بدون هیچ مشکلی با نمای شفاف شما درهم می‌آمیزد. در کنار تمام این عملکردها، این درب عایق بودن و جریان نرم درب‌های ریوالوینگ را برای شما فراهم می‌کند و شما را قادر می‌سازد که ورودی رؤیایی خود را ایجاد کنید.

درب شیشه‌ای ریوالوینگ MGL30/A به‌صورت کامل از شیشه و پروفیل‌های فولادی ظریف ساخته‌شده است. این درب به‌راحتی با نمای شفاف درهم می‌آمیزد. این درب می‌تواند به‌صورت اتوماتیک با مکانیسم روومستر که در زیر سطح مخفی‌شده است تا وضوح را تحت تأثیر قرار ندهد، به کار گرفته شود. با سیستم حسگر هوشمندی که به‌صورت خاص برای درب‌های ریوالوینگ طراحی‌شده است، MGL30/A راه‌حلی بسیار ایمن برای درب‌های ورودی می‌نماید. در کنار تمام این عملکردها، این درب عایق بودن و جریان هموار تمام درب‌های ریوالوینگ را فراهم می‌نماید و شما را قادر می‌سازد که ورودی رؤیایی خود را ایجاد کنید.

ازنظر تکنولوژی، طراحی و زیبایی این درب در سطح بالایی طراحی‌شده است. هماهنگی کامل شیشه‌های لمینت و شیشه سکوریت با پروفیل‌های ظریف فولادی، پادری سفارشی و سیستم اتوماتیک متاکسدور تنها بعضی از مشخصات درب‌های شیشه‌ای ریوالوینگ MGL30 متاکسدور هستند.

درب ریوالوینگ اتوماتیک گراند GRA30 به‌صورت خاص برای ورودی‌هایی با حجم ترافیک بالا ساخته‌شده است. متاکسدور GRA30 بدون از بین بردن زیبایی و جلوه، گذرگاهی راحت برای شما فراهم می‌کند. این درب حداکثر عایق بودن، جریان نرم و عملکردی قابل‌اطمینان را در ورودی‌های پرترافیک فراهم می‌نماید. سیستم حسگر هوشمندی که در همکاری با کمپانی‌های پیشتاز اروپایی ساخته‌شده است و تکنولوژی روومستر متاکسدور این اطمینان را ایجاد می‌کند که حداکثر ایمنی و راحتی در شلوغ‌ترین ورودی‌ها وجود دارد.

هرکجا نیاز به ورودی به‌صرفه و بادوامی دارید، درب اسلایدینگ متاکسدور M30/SLD راه‌حل شما است.

درب‌های اسلایدینگ انتخاب‌های محبوبی برای هر کاربردی ازجمله مغازه‌ها، ساختمان‌های صنعتی و شهرداری‌ها، ساختمان‌های مسکونی، بیمارستان‌ها و مجتمع‌های امنیتی هستند.

درب‌های اسلایدینگ متاکسدور مشخصات موردنظر شما را فراهم می‌نمایند و به‌گونه‌ای ساخته می‌شوند که مناسب معماری شما باشند. این سیستم‌ها دسته‌ای از مشخصات استاندارد را عرضه می‌نمایند که جذاب، کاربردی و قابل‌اطمینان هستند. کارکرد درب‌های اسلایدینگ قابل‌اتکا است و این درب‌ها با طیف وسیعی از پوشش‌ها ازجمله پوشش الکتروستاتیک پودری رال و یا دیگر پوشش‌ها عرضه می‌شوند.

 

هنگامی‌که به شفافیت، عرض و عمق بیشتر برای مکانی نیاز دارید، انتخاب صحیح درب MS30/GLS است که دربی از نوع اسلایدینگ شیشه‌ای کاملاً اتوماتیک است. متاکسدور MS30/GLS سیستم دربی است که برای ساختمان‌های تجاری، عمومی، صنعتی، هتل‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز خرید و ... ترجیح داده می‌شود. این درب، سیستم دربی است که به تمام نیازها در هر سطحی پاسخگو است. به دلیل ساختار منعطف، نصب آسان، هم‌خوانی با استانداردهای ملی و بین‌المللی این درب انتخاب مناسبی ازنظر معماری، فنی و بصری است.

درب اسلایدینگ تلسکوپی اتوماتیک MS30/TLS سیستم ایده‌آلی است که راه‌حلی جمع‌وجور برای ورودی‌های عریض است. درب متاکسدور MS30/TLS می‌تواند در یک‌جهت و یا دو جهت باز شود و به سمت دیوار و یا به سمت خود بلغزد.

درب‌های تلسکوپیک انتخاب‌های ایده آلی برای مکان‌هایی با محدودیت فضا هستند و چهار لنگه آن می‌توانند در یک و یا دو جهت بلغزند.

درب متاکسدور MS30/TLS بی سروصدا و به‌سرعت عمل می‌کند. هنگامی‌که نیاز به یک بازشوی عریض دارید، MS30/TLS انتخاب مناسب است که می‌توانید با استفاده از رادارهای کاربردی به‌صورت ایمن از آن استفاده کنید.

درب‌های بیمارستانی متاکسدور در سه نوع درب‌های نفوذناپذیر، درب‌های ایکس ری و درب‌های ای سی یو عرضه می‌شود.

درب نفوذناپذیر اسلایدینگ MS30/HRM که در برابر هوا و آب نفوذناپذیر است، بهترین انتخاب برای فضاهای بهداشتی است. برای بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها بهداشت باکیفیت بالا بسیار مهم است و این درب که به‌صورت مدولار ساخته می‌شود و می‌تواند با نیازهای مشتری سازگار شود، بهترین انتخاب است.

درب‌های نفوذناپذیر 90 درجه‌ی چرخشی متاکسدور MD30/HRM از فولاد ساخته می‌شود و باز و بسته شدن آن بدون سروصدا صورت می‌گیرد. قسمت‌های اتوماتیک بر روی درب و یا قسمت بالایی دیوار سوار می‌شود که ظاهری زیبا فراهم می‌نماید و با معماری محیطی هماهنگ خواهد بود. این درب در هنگام قطع برق قفل نخواهد شد و به‌صورت دستی قابل‌استفاده است.

بعضی از ویژگی‌های این درب عبارت‌اند از:

-طراحی ظریف

-نیاز به نیروی کم در حالت دستی

-سرعت باز و بسته شدن قابل تنظیم

-یراق‌آلات ارزان

-عملکرد فشاری و کششی

درب اسلایدینگ MS30/HXR برای اتاق‌های اشعه ایکس مناسب است. شیشه‌های پوشانده شده با سرب با ویژگی‌های مربوط به نفوذپذیری نور و دوام خود به‌صورت ایمن در اتاق‌های عکس‌برداری اشعه ایکس، آنژیوگرافی، فلوروسکوپی، سی‌تی‌اسکن، پت اسکن و اتاق عمل مورداستفاده قرار می‌گیرند.

درب‌های پوشانده شده از سرب متاکسدور از گسترش آلودگی رادیواکتیو در فضاهای بیمارستانی جلوگیری می‌کند. به لطف طراحی خاص بعد از بسته شدن درب، هیچ حفره‌ی هوایی باقی نمی‌ماند.

استفاده از محافظ‌های رادیواکتیو در فضاهای مربوط به پزشکی هسته‌ای برای ایمنی و محافظت از بیماران، پرسنل و تکنسین‌ها بسیار مهم است. درب‌های متاکسدور به‌عنوان این محافظ عمل می‌کند. این درب‌ها باکیفیت بالا، مقاوم به لرزه و آب‌بند ساخته می‌شوند. قسمت داخلی این درب‌ها با صفحات سربی ضخیم پوشانده می‌شود و ضخامت این صفحات بنابرنیاز تغییر می‌کند.

نوع چرخشی درب اتاق ایکس ری، درب MD30/HXR متاکسدور است.

درب اسلایدینگ MS30/ICUببرای اتاق‌های ای سی یو به کار می‌رود. سرعت عملکرد این درب‌ها، مدت‌زمان باز بودنشان و عرض ورود و خروجشان قابل تنظیم است. در صورت قطع برق، می‌توان از UPS استفاده کرد و در صورت داغ کردن سیستم، عملکرد دستی قابل‌اعمال است.

نوع چرخشی این درب که برای اتاق‌های ای‌سی‌یو ساخته می‌شود، درب چرخشی MS30/ICU است.

درب MS30/CRS درب خمی بسیار کاربردی است که می‌تواند به‌صورت نیم‌دایره، دایره کامل، بیضی و یا کمانی از دایره و به سمت داخل یا خارج ساخته شود. این درب می‌تواند تک لنگه، دو لنگه و یا چهار لنگه باشد. این درب که می‌تواند متناسب با معماری ساختمان بنا شود، جذابیت و عمق ساختمان را افزایش می‌دهد. این درب عایق بودن کامل، کارکرد بی‌صدا و زیبایی را همزمان ارائه می‌کند.

درب بازکن متاکسدور SDD30 با مکانیسم الکترومکانیکی و سیستم کنترل الکترونیکی پیشرفته‌ی خود، حرکت روان و بی‌سروصدای لنگه‌ی در را فراهم می‌آورد. این درب بازکن به درب موجود شما اضافه می‌شود و آن را اتوماتیک می‌سازد. در صورت قطع برق، درب خود را قفل نمی‌کند و اجازه‌ی استفاده‌ی دستی را به شما می‌دهد.

این درب بازکن، کاربردهای بسیار زیادی دارد و می‌تواند در مکان‌هایی مانند بازارها، بیمارستان‌ها، هتل‌ها، رستوران‌ها و ... به کار گرفته شود.

بعضی از ویژگی‌های این در عبارت‌اند از:

-طراحی ظریف

-نیاز به نیروی کم در حالت دستی

-سرعت باز و بسته شدن قابل تنظیم

-یراق‌آلات ارزان

-عملکرد فشاری و کششی