محصولات

لوور

لوور

 

لوور

 

 

 


 


استفاده از لوور به‌عنوان روشی پایدار برای کاهش هزینه‌های گرمایش و سرمایش شناخته می‌شود و سیستمی مؤثر برای کنترل آب‌وهوا در یک ساختمان و هدایت هوای تازه به داخل و هوای مانده به خارج است. لوورها به‌راحتی برای خانه‌ها، ساختمان‌های تجاری و صنعتی در انواع اندازه‌ها، اشکال و برای انواع مصالح و نماها طراحی می‌شوند. مصالحی که برای ساخت لوور مورداستفاده قرار می‌گیرد بایستی مشابه المان‌هایی باشد که برای ساخت بقیه‌ی قالب سازه مورداستفاده قرار می‌گیرد. در کنار قیمت پایین آن، لوورهای آلومینیومی مزایای دیگری دارند که عبارت است از:

انعطاف‌پذیری

آلومینیوم فلزی انعطاف‌پذیر است که می‌تواند بنا بر نیاز و خواسته مشتری و به‌تناسب فضایی که برای آن در نظر گرفته‌شده است، طراحی شود.بنا بر سیستم تهویه‌ی موردنیاز چندین نوع لوور وجود دارد.

دوام

باوجود اختلاف قابل‌توجه وزن نسبت به مس و فولاد، آلومینیوم یکی از مستحکم ترین فلزاتی است که می‌تواند مورداستفاده قرار بگیرد، بنابراین سبکی در ترکیب بادوام به آلومینیوم نسبت وزن به مقاومت یکتایی می‌دهد.

دوستدار محیط‌زیست

آلومینیوم یکی از دوستدار محیط‌زیست ترین موادی است که می‌تواند در ساخت‌وساز مورداستفاده قرار بگیرد. ازآنجاکه آلومینیوم 100 درصد قابل بازیافت است، اغلب چندین بار در چرخه حیات خود بدون از دست دادن ویژگی‌های فیزیکی خود مورداستفاده قرار می‌گیرد. ساخت لوور از آلومینیوم باعث پایداری بیشتر این نوع سیستم تهویه در بهره‌وری انرژی خواهد شد.

زیبایی

لورهای آلومینیومی هزینه‌های تعمیر و نگهداری ناچیزی دارند. آلومینیوم زنگ نمی‌زند، بنابراین لوور از ماده‌ای ساخته می‌شود که عمری طولانی دارد و شکل خود را بدون این‌که تحت تأثیر هوا و دیگر عوامل قرار بگیرد، حفظ می‌کند. لوورهای ساخته‌شده از آلومینیوم تنها برای مقاصد کاربردی ساخته نمی‌شوند. از پوشش‌های مختلفی می‌توان برای سطح بیرونی آلومینیوم استفاده کرد که لوور را به ملحقه ای زیبا تبدیل می‌کند که با انتخاب رنگ و پوشش صحیح با نمای ساختمان ترکیب می‌شود.

با افزایش آگاهی در موردنیاز به سبک زندگی‌ای که هرچه بیشتر دوستدار محیط‌زیست باشد، نیاز به مصالح ساختمانی پایدارتر در ساختمان‌ها شکل می‌گیرد. لوورهای آلومینیومی کاملاً متناسب با این نیاز هستند و تهویه‌ای مناسب را فراهم می‌کنند.